Finnish SPWaW?

Hook up with worthy adversaries for PBEM and on-line play. Revel in your glorious victories and taunt wimpy losers.

Moderator: MOD_SPWaW

Post Reply
topi

Finnish SPWaW?

Post by topi »

Any finns around here?

Ja suomeksi...

Onko ketään suomesta? Voisin joskus kokeilla ottaa online matsin jotakuta vastaan. (ei siis PBEM) Jos joku innostuu niin katsotaan yksityiskohdat siitten.

ICQ numerokin löytyy: 146952070
kiwahe

Post by kiwahe »

sure thing. onhan meitä. icq:ta ei ole mutta ottaisin mielelläni online peliä. millainen on mielessä?
topi

Post by topi »

Jahas.

Hyvä että suomalaisiakin löytyy, asutaan ainakin samalla aikavyöhykkeellä.

Miltäs kuullostaisi meeting, n. 3000 pinnaa, random medium mappi.

Ite olen sakemanneilla pelaillut eniten. Entäpäs ite, onko jotain erityisiä toivomuksia?
kiwahe

Post by kiwahe »

jospa otetaan sitten saksa (sinä) nl (minä). Taisteluajankohdan on mulle ihan sama. millon pelataan?
Jacc

Post by Jacc »

Suomalaisia on näillä foorumeilla paljon - ainakin sandman20 pelaa paljon, ja nyt nopeasti muistan myös AOW:n helvetissä roikkuvat JTGEN:in ja Veerin...
Pain is for the weak.
sandman20

Post by sandman20 »

Siis suomalaisillehan pitäisi kohta tännekin perustaa oma foorumi:D "SpWaW for Finns only";)
Itse en valitettavasti pysty pelaamaan online pelejä johtuen h i t a a s t a nettiyhteydestä...:(
topi

saksa vs. venäjä

Post by topi »

Kyllähän tuo saksa vs. venäjä sopii. Sopiiko esim vuosi -44? On hiukan tasaisempaa kalustoa, aikaisemmilla vuosilla neukkujen T-34:set ja KV:t on liian kova pala natsisikojen Pzkampf III:lle sun muille leluille.

Elikkäs sopiiko vuosi -44. Sinä Venajä minä Saksa. 3500 pistettä, random medium mappi, meeting engaement, Limited ammo on.

Peliaika voisi olla joku ilta, on silloin aikaa pelailla. ICQ:n hankkiminen olisi suositeltavaa, en sitä itse aktiivisesti käytä, mutta olisi helpompi aloittaa peli.
kiwahe

Post by kiwahe »

Juu kuulostaa hyvältä

ICQ#: 148594174

ota yhteyttä
Post Reply

Return to “SP:WaW Opponents Wanted”