Viat suomalaisessa modissa?

SPWaW is a tactical squad-level World War II game on single platoon or up to an entire battalion through Europe and the Pacific (1939 to 1945).

Moderator: MOD_SPWaW

Post Reply
Maukka

Viat suomalaisessa modissa?

Post by Maukka »

Tässä on väkisinkin eri aiheita luettuani huomannut SPWAW 2.0:n sisältävän aika pahoja virheitä.

Itse en ole vielä hankkinut uusinta versiota, mutta kannattaako odotella vielä korjausfileä? On nimittäin jumalton hinku päästä testaamaan uutta SPWAW:a!!! Image

Kertokaa tietämättömälle...
Maukka
Voriax

Post by Voriax »

Älä odota Image

Itse en ole tuota suomenkielistä .exe versiota kuin katsonut, pelailen englanninkielisellä versiolla. Suurimmat bugit näyttävät edelleen liittyvän kampanjaan, muuten se pelaa mainiosti. Paitsi nuo oudot karttabugit mitä kuulemma on erikielisissä versioissa.

En vielä tiedä korjataanko nuo erikieliset versiot piankin, ennen patchin julkaisua tarkoitus oli että versio 3.0 tulisi ulos noin kuukautta myöhemmin ja silloin olisi myös OOB:t uusittu perusteellisesti.

Veikkaan että mitään 'pikakorjausta' ei tule, mutta toivottavasti olen väärässä Image

Voriax
Oh God give Me strength to accept those things I cannot change with a firearm!
GI Seve

Post by GI Seve »

Pojjaat puhukaa te vaa english ku ei noi muut jundet voi kommetoida tällaseen siansaksaan
Image
HallelujaaGobble!
sami heimola

Post by sami heimola »

Niinpä. Kartat (ainakin 100x100-100x240) mättävät maihinnoususkaboissa pahasti. Muuten, mättääkö tiet ja joet skenaarioissa/kartoissa muillakin? Voiko ne korjata muuten kuin Editorissa tekemällä ne käsin? Mulla on 2.0 päivitys ja suomenkielinen exe.

Sami
Originally posted by Voriax:

Älä odota Image

Itse en ole tuota suomenkielistä .exe versiota kuin katsonut, pelailen englanninkielisellä versiolla. Suurimmat bugit näyttävät edelleen liittyvän kampanjaan, muuten se pelaa mainiosti. Paitsi nuo oudot karttabugit mitä kuulemma on erikielisissä versioissa.

En vielä tiedä korjataanko nuo erikieliset versiot piankin, ennen patchin julkaisua tarkoitus oli että versio 3.0 tulisi ulos noin kuukautta myöhemmin ja silloin olisi myös OOB:t uusittu perusteellisesti.

Veikkaan että mitään 'pikakorjausta' ei tule, mutta toivottavasti olen väärässä Image

Voriax
SuugLen

Post by SuugLen »

Nyt kun suomalaisiakin täällä näkyi niin jos joku teistä haluaa pelata "e-mail" peliä kokenutta pelaajaa vastaan niin ota yhteyttä ICQ:lla : numero 10964312 tai saa sähköpostiakin pistää.

Kiitoksia jo etukäteen Image
Infanterie

Post by Infanterie »

Heräsipä tässä kysymys - miksi käyttää lokalisoitua mech.exe:ä? Ellei ole erittäin vakavasti kielirajoitteinen, tietenkin...

Kokeilin tuota finski-versiota pikaisesti ja tuntui olevan aika hätäisesti kyhätty.
"The bravery of being out of range..."
Infanterie

Post by Infanterie »

Originally posted by sami heimola:
Muuten, mättääkö tiet ja joet skenaarioissa/kartoissa muillakin? Voiko ne korjata muuten kuin Editorissa tekemällä ne käsin? Mulla on 2.0 päivitys ja suomenkielinen exe.
Tiet ja joet näkyvät normaalisti ainakin allekirjoittaneella, versio on 2.0 ja kieli englanti. Taisi Bill tuossa jossain välissä todetakin, että muissa versioissa on vielä korjattavaa.

Suosittelen vaihtoa takaisin englantiin, sitä on kuitenkin eniten testattu ja viilailtu.

Ups, taidan tässä vain toistella Voriaxin jo aikaisemmin laukomia faktoja... Image
"The bravery of being out of range..."
Post Reply

Return to “Steel Panthers World At War & Mega Campaigns”