Suomalaisia ?

SPWaW is a tactical squad-level World War II game on single platoon or up to an entire battalion through Europe and the Pacific (1939 to 1945).

Moderator: MOD_SPWaW

Johannes

Post by Johannes »

Tuota, tuota.. tulipahan ladattua tuo SPWAW, mutta mulle ei ole selvinnyt edes sen vertaa, että mistä saa pelin resoluution vaihdettua? Sillä eikös tässä pitäis olla mahdollisuus myös 600x800 näyttötarkkuudelle?
Joku

Post by Joku »

Joo, suomalaisia ollaan. Mutta kyllä pännii helvetisti nuo bugit. Eniten se että yksikköjä ei saa liikutettua(vaikka kaikki radioyhteydet olisivatkin ok).
JaCQ

Post by JaCQ »

Originally posted by sami heimola:
Oletkos muuten se sama Jarno Ahola jonka Suomi-mobilla muistaakseni joskus pelailin SP2:ssa?

Sami Heimola
Hep!

Ilmeisestikin selvisi, että 'Ahola' ei ole tarkoittamasi henkilö. Mutta minä voin tunnustaa osallisuuteni kyseiseen FinMOBiin, joka tosin on ollut kohta jo vuoden aika lailla jäissä (ei aikaa riitä tekemään). Mutta kiva että MOBi kelpasi, mikä versio sulla siitä oli? 'Nykyinen' on jotain 3.xx beta.

-JaCQ-
Ahola

Post by Ahola »

Originally posted by JaCQ:
Hep!

Ilmeisestikin selvisi, että 'Ahola' ei ole tarkoittamasi henkilö. Mutta minä voin tunnustaa osallisuuteni kyseiseen FinMOBiin, joka tosin on ollut kohta jo vuoden aika lailla jäissä (ei aikaa riitä tekemään). Mutta kiva että MOBi kelpasi, mikä versio sulla siitä oli? 'Nykyinen' on jotain 3.xx beta.

-JaCQ-
Mulla on muistaakseni joskus ollut ko. MOBi, eikös se ole tehty sp2:teen vai sekoitanko nyt johonkin toiseen ?
Voriax

Post by Voriax »

Originally posted by Juha Kerätär:
Voriax:

Lähinnä häiritsee se, että pienetkään pst-tykit eivät liiku ilman apua, edes vähän. Jenkeillä nyt on liikkuva 37-millinen, mutta saman kokoluokan tykit muilla mailla eivät taas liiku, mikä taitaa mennä lähinnä ihan pienen mokan piikkiin.
Onhan tuo moka, ja vielä sinnepäin että pst-tykkien _ei_ pitäisi liikkua. Kuulemma ei keinoidiootti selviä moisista, lähtisi varmaan rynnäkköön liikkuvan pst-tykin kanssa. Minustakin olisi mukavampi jos ne liikkuisivat mutta tässä ilmeisesti näkyy SP3-perusta.

Voriax
Oh God give Me strength to accept those things I cannot change with a firearm!
sami heimola

Post by sami heimola »

Jaa-a... Enpä taida muistaa versionumeroa. Tosin nykyisin pelaan Suomi-mobilla SP2:Europessa ja SP3:Modernassa. Niissä on ihan uudet ja päivitetyt versiot.

Sami

Originally posted by JaCQ:
Hep!

-JaCQ-
Voriax

Post by Voriax »

Originally posted by Johannes:
Tuota, tuota.. tulipahan ladattua tuo SPWAW, mutta mulle ei ole selvinnyt edes sen vertaa, että mistä saa pelin resoluution vaihdettua? Sillä eikös tässä pitäis olla mahdollisuus myös 600x800 näyttötarkkuudelle?
Niin siis tuo näyttötarkkuushan on juuri tuo 800x600, resoluutiota ei saa vaihdettua vaikka manuska niin sanookin.

Voriax
Oh God give Me strength to accept those things I cannot change with a firearm!
Mosquito

Post by Mosquito »

On täällä vielä yksi suomalainenkin... Image
Ihan mukavaa että täältä löytyy melko paljon suomalaisia ja sitten vielä Pelit lehden jutun takia taitaa tulla yhä lisää.

Muuten kiinnoistaisiko jotakuta pelata mun kanssa emaili peliä SPWAWssa?

ICQ on 44551426
"Nobody respects a country with a poor army. I raise my toast to Finland." -Stalin
JaCQ

Post by JaCQ »

Originally posted by Ahola:
Mulla on muistaakseni joskus ollut ko. MOBi, eikös se ole tehty sp2:teen vai sekoitanko nyt johonkin toiseen ?
Juu, SP2:lle se on tehty. Harmi kun ei ole ollut enää vuoteen nettisivuja, niin ei ole tullut uusinta minnekään laitettua :-/
JaCQ

Post by JaCQ »

Originally posted by sami heimola:
Jaa-a... Enpä taida muistaa versionumeroa. Tosin nykyisin pelaan Suomi-mobilla SP2:Europessa ja SP3:Modernassa. Niissä on ihan uudet ja päivitetyt versiot.

Sami
Juuh, nuo kaks on ihan eri ihmisten käsialaa. Jaksais itte vaan päivittää omansa joskus taas... laiska kun sellaiseen nykyään on :-)

Juhannukset kaikille!
Post Reply

Return to “Steel Panthers World At War & Mega Campaigns”