Suomi-poijjat!
Moderator: MOD_SPWaW
-
Suomi-poijjat!
Voisiko joku ystävällinen sielu polttaa minulle täyden version pelistä,on vähän turhan hidasta(kallista)56k modeemilla.
-
Viitsitkö mailata osoitteen tms osoitteeseen slehtine@yahoo.com?
Polttelen sen sitten alkuviikosta.
[This message has been edited by slehtine (edited October 01, 2000).]
Tai äänekkäämpiä?Originally posted by Maukka:
Johtuneeko siitä, että olemme innoikkaimoia pelaajia?

Muistan kyllä hämmästykseni kun aikanaan valitin SP3:n Suomalaisista joukoista SSI:lle ja vielä vastasivatkin! Ihmettelivät kun Suomesta tulee melkein saman verran mailia kun muualta yhteensä...
Voriax
------------------
OOB-Wan Kenobi
Oh God give Me strength to accept those things I cannot change with a firearm!
- Mac_MatrixForum
-
Heh heh... Elämä on joskus kovaa... Pitäisi itse ehtiä joka paikkaan
(kuten Matrixille tekemään oikeita sukunimiä). Jos en väärin muista, Jackzell ja Genetz ovat yhä mukana
. Camp-huumoriako?
PS. Onko Suomi-kalustossa (yhä)mitään väärin/huomautettavaa v.4.2:ssa?
Sami

PS. Onko Suomi-kalustossa (yhä)mitään väärin/huomautettavaa v.4.2:ssa?
Sami
Originally posted by stinkf:
Jiihaa, suomalaisia! Otin juuri version 4.2 ja olis hienoa jos nimet kerrankin edes muistuttaisi oikeata suomea. On se kumma että monet hyvin tehdyt jutut pilataan niinkin yksinkertaisella jutulla kuin oudoilla suomalaisilla nimillä. Esimerkkinä Neal Stephensonin (muuten loistava) Cryptonomicon.
-
Suomalaiset ovat vaan niin kovasti edellä kehityksessä että jokainen on netissä... MUTTA lisänä Suomalaiset ovat paljon aktiivisempiakin kuin muut ottamaan kantaa tai tekemään jotain... Ruotsalaiset ovat hyvä kakkonen (miten niitä on NIIN paljon sotapelifoorumeilla, esim SPMWssä?!?).
Ilja
Ilja
Ilja Varha
Leader (and proud of it!)of the SPMW development team.
Leader (and proud of it!)of the SPMW development team.
En usko että venäläisissäkään on uusia nimiä..vai onko? Itse en uskalla päivittää itse peliä ennekuin saan Wild Billin uusimman kampanjan testattua 
OOB't mulla oli jo erikseen.
SPWAW:iin on hiukka vaikeampi pistää nimiä uusiksi kun ne on kai jossain siellä exessä. SPWW2 on parempi kun ne on erillisenä tiedostona..siellä pitäisi muuten olla munkin nimeni elleivät ole vaihtaneet nimilistaa sitten version 2
Voriax
------------------
OOB-Wan Kenobi

OOB't mulla oli jo erikseen.
SPWAW:iin on hiukka vaikeampi pistää nimiä uusiksi kun ne on kai jossain siellä exessä. SPWW2 on parempi kun ne on erillisenä tiedostona..siellä pitäisi muuten olla munkin nimeni elleivät ole vaihtaneet nimilistaa sitten version 2

Voriax
------------------
OOB-Wan Kenobi
Oh God give Me strength to accept those things I cannot change with a firearm!
-
No, ainakin toivossa on hyvä elää
... Olisikohan niin että ryskit maksavat paremmin Matrixille oikeista nimistä kuin me suomalaiset
? BTW, Kharan, olikos niissä sukunimissä ääkkösiä? Voivat muuten tuottaa vaikeuksia jenkeille (paitsi Heimola
)...
Sami

Sami
Originally posted by Kharan:
Lähetin taas tänään korjatun nimilistan Matrixille... en silti pidättelisi henkeä. Mitä jos pistäisitte älämölöä asiasta tuonne "4.2 Now Available"-threadiin, tai kokonaan uuteen threadiin? On se kumma jos venakot saa oikeat nimet mutta suomalaiset ei.
-
Kyseessä täytyy olla ilkeämielinen salaliitto! Kaikki nämä vuodet, aina Suomen menetyksestä lähtien, siellä on teroiteltu veitsiä, varastoitu ruutia ja äkseerattu salassa. Kansankodin pasifistisen julkisivun takana piilee kuitenkin rautasaapasfetistinen natsisika! Ja jos olisitte ruotsalaisia, niin mihin suuntaan hyökkäisitte? Vihje: lännessä tulee meri vastaan nopeasti, idässä taas on elintilaa...Originally posted by Ilja Varha:
Suomalaiset ovat paljon aktiivisempiakin kuin muut ottamaan kantaa tai tekemään jotain... Ruotsalaiset ovat hyvä kakkonen (miten niitä on NIIN paljon sotapelifoorumeilla, esim SPMWssä?!?).
Teitä on varoitettu! Nyt pukeutukaa säkkiin ja paetkaa vuorille!